صدور بیمه ترکیه در تبریز

صدور بیمه ترکیه در تبریز

  • 58

بیمه شخص ثالث، برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی اجباری می باشد. طبق قانون بیمه مرکزی، خسارات جانی و مالی مالک وسیله نقلیه ای که تحت پوشش بیمه شخص ثالث باشد، بر عهده ی شرکت بیمه‌گر او خواهد بود. جهت ارائه بیمه شخص ثالث ترکیه در تبریز می توانید به کانون جهانگردی نمایندگی فتحی تبریز مراجعه فرمایید یا با مراجعه به سایت تبریز کاپوتاژ می توانید با ما در ارتباط باشید.

به عبارت دیگر، تمامی اشخاصی كه در یك حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار خواهند گرفت. این بیمه هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران می كند.

در بیمه شخص ثالث، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می آید كه در اكثر بیمه نامه ها تحت عنوان بیمه گزار می شناسند. شخص ثانی شركت بیمه است كه متعهد به جبران هزینه ها طبق قرارداد است كه در بیمه نامه با عنوان بیمه گر درج می گردد. و در نهایت شخص ثالث، فرد زیان دیده در حوادث رانندگی است.

به عبارت دیگر، منظور از اشخاص ثالث کلیه سرنشینان مجاز وسیله نقلیه بیمه شده هست.

در قانون جدید بیمه شخص ثالث، راننده مقصر حادثه دیده هم تحت پوشش های بیمه اجباری وسایل نقلیه یعنی پوشش های بیمه ثالث قرار می گیرد.

برای سفر زمینی  با ماشین شخصی به ترکیه، باید چند کار مهم توسط مالک خودرو انجام شود. از جمله کاپوتاژ ماشین، تهیه گواهینامه بین‌المللی، کارت ماشین بین المللی، تهیه پلاک ترانزیت، تهیه بیمه ماشین در ترکیه،‌ تهیه بیمه مسافرتی و …  که در ادامه نیم نگاهی به همه مراحل گفته شده خواهیم داشت. جهت صدور بیمه ترکیه در تبریز می توانید به کانون جهانگردی نمایندگی فتحی تبریز مراجعه فرمایید یا با مراجعه به سایت کاپوتاژ خودرومی توانید با ما در ارتباط باشید. در ادامه مقاله در مورد بیمه مسافرتی، صدور بیمه ترکیه در تبریز یا انواع بیمه در ترکیه بیشتر توضیح می دهیم.

ارائه بیمه ترکیه در تبریز

ارائه بیمه ترکیه در تبریز

پوشش های بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث دو نوع خسارات مالی و جانی یا خسارات بدنی شخص ثالث را تحت پوشش قرار می دهد. بیمه گر متعهد به پرداخت حداکثر پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل برای جبران خسارت های جانی و مالی مطابق حداکثر تعهدات توافقی در بیمه نامه شخص ثالث است.

خسارت مالی: خسارت هایی كه به اموال اشخاص ثالث وارد می گردد مانند تصادف و خسارت به خودروی ثالث. چنین خسارت هایی، زیان مادی شخص ثالث دارنده وسیله نقلیه موضوع بیمه را شامل می شود.

خسارت بدنی: خسارت های جانی به اشخاص ثالث مانند: فوت، نقص عضو و هزینه های درمان پزشکی ناشی از حادثه باشد. خسارت بدنی پرداختی یا ارش به نوعی از دیه می گویند که مقدار آن در شرع مقدس تعیین نشده باشد. این خسارت ها صدماتی مانند: شکستگی، نقص عضو، ازکارافتادگی جزئی یا کلی، دیه فوت و هزینه معالجه اشخاص ثالث در اثر حوادث را شامل می شود.

پوشش حوادث راننده: خسارت جانی راننده مقصر آسیب دیده به‌شرط داشتن گواهینامه معتبر و مرتبط با خودرو، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرد. خسارت خودروی راننده مقصر با بیمه بدنه قابل جبران می باشد.

جهت ارائه بیمه ترکیه در تبریز می توانید به کانون جهانگردی نمایندگی فتحی تبریز مراجعه فرمایید یا با مراجعه به سایت تبریز کاپوتاژ می توانید با ما در ارتباط باشید.

کاربری خودرو

کاربری خودرو به شرکت های بیمه نشان میدهد که ریسک احتمالی ماشین بیمه گزار برای بیمه گر چقدر می باشد. خودروهایی نظیر تاکسی ها یا خودروهای آموزش رانندگی به دلیل نوع کاربری بیشتر در معرض حوادث رانندگی قرار دارند. ازاین‌ رو، بیمه گزاران این خودروها، باید حق بیمه شخص ثالث بیشتری پرداخت کنند. کاربری هایی که باعث افزایش حق بیمه شخص ثالث می گردند:

  • آمبولانس
  • آتش‌نشانی
  • تاکسی درون شهری و برون شهری
  • بارکش
  • کاربری صنعتی

جریمه دیرکرد بیمه‌‍ شخص ثالث

دیرکرد در تمدید بیمه شخص ثالث جریمه دیرکرد و افزایش قیمت بیمه شخص ثالث را در پی دارد. جریمه دیرکرد به صورت روزشمار محاسبه می گردد. اگر مدت اعتبار بیمه نامه شخص ثالث منقضی شود و خسارت مالی یا جانی رخ دهد، بیمه‌گر تعهدی در برابر پرداخت خسارت ندارد. بنابراین، مالک خودرو یا وسیله نقلیه زمینی باید خسارت را پرداخت نماید. جریمه ی دیرکرد بیمه شخص ثالث به صورت زیر محاسبه می گردد:

مالک باید به ازای هر روز دیرکرد، معادل تقسیم حق بیمه کامل بدون تخفیف یک سال خودرو بر تعداد متعارف روزهای سال یعنی ۳۶۵ روز پرداخت کند.

میزان پوشش مالی بیمه ثالث

هر سال، کمترین و بیشترین میزان پوشش مالی بیمه های شخص ثالث ماشین از جانب بیمه مرکزی معین می شود؛ اما بیمه‌گزار می تواند با پرداخت حق بیمه بیشتر، پوشش مالی بیشتری دریافت نماید.

حداقل پوشش مالی بیمه شخص ثالث که در سال 1402 توسط بیمه مرکزی تعیین شده معادل 30 میلیون تومان است. حداکثر پوشش مالی این بیمه نامه باید 600 میلیون تومان باشد. مثلا با خرید بیمه شخص ثالث ایران می توانید از حداکثر پوشش مالی بیمه شخص ثالث برخوردار شوید.

بیمه مسافرتی چیست؟

مسافرت خارج از کشور برای همه خوشایند است اما ممکن است حوادث و اتفاقاتی پیش بیاید که همه خوشی‌های سفر را از بین ببرد. گم شدن مدارک در سفر، تاخیر در پرواز، حتی هزینه درمان بعضی از بیماری های ساده مثل سرماخوردگی، و درد دندان می تواند هزینه و دردسر زیادی برای شما داشته باشد. برای همین خرید بیمه مسافرتی می تواند دلگرمی و آرامش خاطری باشد برای هر مسافر باشد.





می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 44
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 10
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
            آي پي امروز آي پي امروز : 15
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
            بازدید هفته بازدید هفته : 60
            بازدید ماه بازدید ماه : 707
            بازدید سال بازدید سال : 4162
            بازدید کلی بازدید کلی : 24635

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.16.50.71
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف